Paskelbta Pakomentuoti

Klientų įtraukimas į savo verslo veiklą. Kaip tai padaryti teisiškai teisingai?

Kodėl kai kurie verslai taip greitai išpopuliarėja ir net atrodo, kad nesiūlydami laba kažkokių ypatingų paslaugų – ypač perkami, jais domimasi, galiausiai, klientai net įsitraukia į jų veiklą, komentuoja, teikia pasiūlymus. Tuo tarpu kiti labai daug investuoja į reklamą, tačiau dažniausiai rezultatas toli gražu nėra toks, kokio tikimasi.

Kur slypi visa paslaptis? Paprasčiausiai verslai varijuoja, tad labai svarbu rasti tinkamą strategiją, kuri gali padėti konkrečiam verslui būti našesniu ir pasiekti kuo daugiau štai ta pati Google ads – jis gali būti tokia įvairi. Ir tik gera skaitmeninės rinkodaros agentūra pakreips Jus konkrečia linkme, kad verslas būtų patrauklus klientams.

Kontaktų palikimas

Bene labiausiai pasiteisinantys klientų įtraukimas į savo veiklą yra kontaktinių duomenų palikimas, kuris vėliau dažniausiai naudojamas kaip naujienų siuntimo priemonė. Tiesa, šiuo metu BDAR yra labai griežtas ir jo nesilaikantis galima gauti labai dideles baudas, tad kiekvienas paliekantis savo duomenis turi tiksliai žinoti – kam, kodėl ir kaip. Tik tokiu atveju viskas bus teisiškai tvarkinga, o už tam tikras dovanėles ir Jūs galėsite skatinti klientus paliktus savo kontaktus.

Žinoma, svarbiausia yra žaisti švariai, kadangi būtent tuomet, kai per apgavystes prašoma kontaktų – dažniausiai kenčia verslo veidas, o to turėtų bandyti išvengti kiekvienas. Juk gera reputacija – labai svarbi.

Skatinimas bendrauti

Google ads dažniausiai naudojama didesnių pardavimų skatinimui, tačiau greta to siūlome išbandyti ir socialinius tinklus, kurie dažniausiai pasitarnauja tokiu atveju, kai norma išbandyti kuo artimesnį bendravimą su galimais klientais. Tokiu atveju pakanka užduoti klausimus, taip pat pasiteisina ir tam tikrų įžvalgų pateikimas, kurie gali būti nurodoma iš Jūsų, kaip specialisto, lūpų.

Visa tai skatina bendravimą su žmonėmis, kuriems galbūt rūpi Jūsų paslaugos, o tai, žinoma, labai gerai, kadangi kuo daugiau bendraujama – tuo labiau sklinda informacija apie Jūsų verslo vardą. Tad ir komunikacija turi būti atsakinga, atidi, daugelis supranta, kad jai geriausia samdyti specialistą.

Akcijos, nuolaidos ir dovanėlės

Žinoma, dažniausiai artimesnius santykius su savo klientais pavyksta palaikyti ir tokiu atveju, kai siūlomos įvairios akcijos. Jos net k skatina pirkti, tačiau ir paskatina daugiau dėmesio skirti konkrečiam verslui, o tai, žinoma, labai gerai. Svarbiausia, kad tų akcijų nebūtų per daug, kadangi tokiu atveju galite įpratinti savo klientus visada kažko tikėtis, o tai, tam tikra prasme, irgi nėra labai gerai, kadangi jie paprasčiausiai nepirks tomis dienomis, kai jokio įmantraus pasiūlymo nepateiksite.

Taip pat reikalingos ne tik akcijos, tačiau ir mini dovanėlės, kurios tikrai stiprina draugystę ir kuriomis siūlome lepinti savo klientus kuo dažniau. Tokiu atveju jie galės Jums atsidėkoti ir tuo pačiu palikti savo kontaktus, kurie vėliau gali būti naudojami rinkodaros tikslais.

Komunikacijos svarba

Galiausiai, reikalinga ir nuolatinė komunikacija, kuri tuo būti kuo artimesnė žmogui. Ne tik socialiniuose tinkluose, tačiau taip pat ir per elektroninius laiškus, skambučius. Turite parodyti, kad kiekvienas klientas Jums yra svarbus. Tokiu atveju jie Jums tikrai atsidės platindami Jūsų verslo vardą.

Kuo daugiau skirtingų metodų vienu metu bus naudojama – tuo dažniausiai ir rezultatai yra geresni ir tuo pačiu labiau apčiuopiami o juk žmonės dažniausiai tikisi tokios kokybės, kuri jiems tarnaus ilgus metus, tačiau ne taip brangiai kaip kad gali būti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *